فیبرومیالژیا (بدن درد شدید، ضعف و خستگی) چگونه درمان میشود؟

درمان فیبرومیالژیا در اصفهان، توسط دکتر علی فرخانی، متخصص طب فیزیکی و توانبخشی قابل انجام است. لطفا در صورت تمایل با شماره 03132367465 تماس بگیرید.

انواع وسایل و تجهیزات کمک حرکتی بیماران و معلولین

وسایل کمک حرکتی وسایلی هستند که برای کمک به افرادی که در رفت و آمد در اطراف مشکل دارند و از آزادی و استقلال کمتری برخوردار هستند.

نورولیز گانگلیون های ریشه خلفی در فقرات سینه ای

ما در این مقاله درمان درد قفسه سینه پشتی با نورولیز را بررسی کرده ایم پس تا اخر این مقاله همراه ما باشید.

تشخیص و درمان انواع آسیب های تاندون دست

شایعترین آسیب تاندون دست پارگی آن است و شایعترین علت پاره شدن آن اصابت اجسام تیز و برنده است که در این مقاله به روشهای درمان این آسیب می پردازیم.

فیزیوتراپی در درمان بیماری های ارتوپدی

ارتوپدی شاخه ای از علم پزشکی است که شامل درمان بیماریها و اصلاح ناهنجاریهای مربوط به استخوان و مفاصل می شود که در این مقاله به آن خواهیم پرداخت.

درمان های طب فیزیکی انحراف شست پا

انحراف شست پا سبب بیرون زدن توده های استخوانی در کنار پا شده که باعث درد در هنگام راه رفتن می شود. در ادامه مقاله به بررسی این عارضه می پردازیم.

بهترین متخصص ارتوپد در اصفهان

متخصص ارتوپد سعی می کند تا بااستفاده از روشهای جراحی و بدون جراحی به درمان مشکلات سیستم حرکتی بدن اهتمام ورزد. در این مقاله به بررسی آن خواهیم پرداخت.

دردهای اسکلتی عضلانی در کاربران رایانه

یکی از دردهای اسکلتی عضلانی که کاربران کامپیوتر را تهدید می کند، ناراحتی های مربوط به دست در حین تایپ کردن است که در این مقاله به آن میپردازیم.

فیبرومیالژیا یا دردهای مزمن عضلانی اسکلتی

یکی از انواع دردهایی که غالبا به دلیل کهنگی حالت مزمن دارد، بیماری فیبرومیالژیا یا دردهای اسکلتی عضلانی است که در این مقاله به علائم آن پرداخته ایم.

کنترل درد ستون فقرات با درمان های ارتوپدی

درمان های ارتوپدی فنی شامل يکسری ابزارهای کمکی است که توسط کارشناس ارتوپدی فنی برای بيمار ساخته می شود.

بررسی جراحی آرتروسکوپی

آرتروسکوپی یک وسیله جراحی است که پزشک متخصص ارتوپدی از آن برای دیدن داخل مفصل به جهت تشخیص یا درمان بیماری استفاده میکند.

آرتروسکوپی چیست و در چه مواردی انجام میشود؟

آرتروسکوپی یک درمان جراحی است که از دهه های پیش متداول شده. این روشی برای دیدن داخل مفصل انجام می شود.

آشنایی با ساختمان مفصل مچ پا

درد مچ پا ممکن است بسیار شدید و یا خفیف باشد و یا ممکن است هنگام بلند کردن جسمی سنگین راه رفتن و یا هنگام دویدن احساس درد کنید.

ناهنجاری های شایع ستون فقرات و اندام ها

ستون فقرات بخش مهمی از اسکلت بدن انسان را تشکیل می‌دهد که در بخش اعظم فعالیت‌های روزانه درگیر است و فشار زیادی را تحمل می‌کند.