درمان زانوی پرانتزی در کودکان

به علت کمانی شدن پاها در این بیماری اصطلاح پای پرانتزی یا زانو پرانتزی به کار می رود.در حالت پرانتزی شدن ساق پاها به سمت داخل انحراف می یابد.

آنچه در این مطلب میخوانید

درجات زانوی پرانتزی

درمان و حرکات اصلاحی زانوی پرانتزی

اصلاح زانوی پرانتزی ساختاری، عمدتاً با استفاده به موقع از بریس در دورههای مناسب امکان پذیر میشود. مراجعه به بهترین متخصصین شرکت تولید تجهیزات ارتوپدی فنی واحد درمانی شرکت ( کلینیک امید) و انجام حرکات تقویتی برای عضلات جانب خارجی ساق و ران مراجعه به بهترین متخصصین شرکت تولید تجهیزات ارتوپدی فنی واحد درمانی شرکت ( کلینیک امید) و انجام حرکات کششی برای کپسول داخل زانو تصحیح راه رفت به صورتی که پنجه مستقیم و در مسیر خط پیشروی قرار گیرد. تصحیح کفش وتعویض کفش هایی که سائیدگی جانب خارج آن ها بیشتر از حد معمول است. پرهیز از نشستن در وضعیت چهار زانو.

زانوی پرانتزی از جمله مشکلات آزار دهنده ای است که برای رفع و درمان آن، می توانید به کلینیک طب فیزیکی دکتر علی فرخانی در اصفهان مراجعه نمایید. لطفا جهت هماهنگی با این مرکز از طریق تماس با شماره تلفن 32367465 - 031 اقدام فرمایید.



درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید
نظرات کاربران درباره این مطلب :ساناز یاری [ 1402-08-13 ]
سلام دختر 10 ساله ایی دارم که چند ماهه یکم راه میره میگه پام درد میکنه از مچ پا به پایین درد داره و روی پاهاش تازگی ها راه که میره پاها رو حالت باز و به سمت بیرون میده مٍثل اردک

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
مرکز جامع توانبخشی و طب فیزیکی دکتر فرخانی در اصفهان
درمان انواع اسکولیوزدرمان انواع اسکولیوز
تاریخ انتشار : 1402-05-11